Monday, July 13, 2009

KERAJAAN PERPADUAN .16


KERAJAAN PERPADUAN .16...Abdul Hadi Awang,Presiden Pas,umumkan Pas bersedia untuk berdailog ( BERTAKI ) dengan mana-mana pihak khasnya UMNO berkaitan Isu Agama Islam,ini semua dilafazkan dalam ceramah di Kg.Chuhuh Puteri,Kuala Kerai,susulan itu Nik Aziz menyampuk dan menyatakan Pas bersedia untuk fokus berkaitan Isu Agama Islam dan tidak untuk lain-lain hal,noktah.


Kedua mereka cuba lari dari kenyataan asal berkaitan Isu Kerajaan Perpaduan,yang dicetuskan olih Hadi Awang dan ditolak olih Nik Aziz dan dalam kronologi ini ramai yang terbunuh jua dibunuh,antaranya yang paling menyayat hati,TERBUNUHNYA NASHARUDDIN MAT ISA,Naib Presiden Pas yang menang secara demokrasi,dipilih dan diberi amanah olih perwakilan Pas,diancam olih Pak Tua,di herdik dan disuruh mengosongkan jawatan Ahli Parlimen Bachok,ini semua kerana Nasharuddin lebih librel,open mainded,OUT BOX THINKING tapi yang paling nyata kerana beliau hanya PENUMPANG bukan ANAK JATI KELATE,mari dari Negeri Sembilan nok buat GEDEBE di tepat kete... mana bulih... ! ( ASSABIAYAH ) ,Manik Urai pun kita jangen bui dio jengoh,buat serabut aje.


Sudi berbincang/berdebat soal Agama semata,mengambarkan Pas terlalu berpolitik dan 100% lari dari realistik utama yang ditagihkan olih Negara jua Rakyat ketika ini,kerana mereka lari ,jua menutup dari kegagalan MENTADBIR Kelantan dalam edah 20 tahun ini,tiada PEMBANGUNAN,tiada SUMBER EKONOMI,INDEKS GEJALA SOSIAL TINGGI dan INDEKS RAKYAT YANG TERPAKSA KELUAR KELANTAN mencari makan juga amat ramai dan langsung tiada peluang pekerjaan, paling utama,Cakap... Islam ...tetapi tiada sebuah MASJID BARU pun yang dapat dibina sabagai gambaran minifesto "MEMBANGUN BERSAMA ISLAM".


Sedangkan yang terbaik dalam apa jua perbincangan berkaitan NEGARA/BANGSA... PERPADUANLAH keutamaanya,kerana didalamnya solid dan menyeluruh,aspek ,

Agama,Pembangunan.Sosial,Pendidikan,Ekonomi juga Keselamatan,kerana Islam menegaskan keperluan sedemikian,barulah...MULIA DI DUNIA DAN MULIA DI AKHIRAT.dan yang paling nyata UMNO/Kerajaan BN telah melaksanakan semua perkara ini,terbukti semenjak 1957 lagi,dari mula memperjuangkan juga memerdekakan Negara,terbukti dalam virsi ini ,Pas lah virusnya jua PENUMPANG pada segala-galanya...LU FIKIRLAH SENDIRI ............

1 comment:

  1. mati lah melayu kalu gini lah cara nya...
    nak menyatukan melayu pun tak nak....melayu juga.
    nak menguatkan melyu pun tak mboh..melayu juga.
    nak memertabatkan melayu di bumi melayu pun tak sudi...melayu juga..
    jadi...apa apa yang berkaitan dengan melayu semuanya di bangkang,di tentang,di tomah,di carut,di setankan dan bermacam cara....semuanya orang melayu juga yang menghalangnya..
    idup melayu idup melayu idup melayu..tak kan melayu ilang di dunia...

    ReplyDelete