Friday, July 10, 2009

KERAJAAN PERPADUAN.15


KERAJAAN PERPADUAN 15


FROM... HIGH CHAPRAL WITH LOVE... Kelmarin ,kawan dihidangkan dengan satu cerita bersiri penuh aksi ,khas untuk tontonan 21 tahun keatas sahaja,cerita ala-ala JAMES BOOND 007,pelakon utamanya bukan Rooger More atau St Canary ,itu semua pelakon lama tak cukup hebat,tetapi ini yang baru,mantap,berstail,petah & handsom juga,iatu... LIM GUAN ENG.


Ini LIM, boleh tahan juga amat pandai mengoda,persis macam James Bond mengoda perempuan khasnya yang seksi ,mesti dapat punya,lepas tu tinggalkan.Bergerombolan mangsa-mangsa LIM datang untuk berjumpa ...TATA,PATIKH,AYA,ACHI,ANE,TAMBY semua mari,pasal itu dulu sebelum Pilihanraya Umum 12,ini tokey ada janji...sokong sama DAP,kasi busuk sama BN kalau,ini DAP mesti tolong kasi selesai semua masalah,ITU TANAH PUNYA HAL ( Kg.Buah Pala) MANYAK KECIK PUNYA HAL MA...nanti menang semua satle punya.


Penuh yakin menipu dan penuh yakin yang kena tipu,terkini bila mangsa,kaum india bermasalah,LIM mendiamkan jua melarikan diri,orang kampung datang nak berjumpa di Pejabat Ketua Menteri,LIM tak mau kasi jumpa,pasal ini orang sudah bawa itu LAWYER,mesti ini LIM tak boleh kasi tipu punya...manyak takut ma...lagipun ini semua orang India bukan Cina apa peduli sama dia.


Kronologi kebusukan,kejahatan DAP kini terbongkar nyata,hanya memperalatkan mangsa dan isu,langsung tak pernah ada rasa tanggungjawab apatah lagi untuk rakyat dibela, untuk disembelih adalah...Moh Weh lepas ni,kita pakat musnahkan DAP/PAS/PKR dalam kandang PP ( Pakatan Pembakang ) dan yang sama spesis denganya...juga selupa itu ...SELSEMA BABI ......
LU FIKIRLAH SENDIRI .........

No comments:

Post a Comment