Wednesday, September 22, 2010

BUDJECT 2011, APAKAH KRITIKAL ?





OKTOBER...,
akan berlaku Pembentangan Budject 2011 olih YAB Perdana Menteri,merupakan tarikh yang dinanti-nantikan olih seluruh rakyat Msia maupun masyarakat dunia.Rakyat akan menunggu apakah faedah yang bakal diterima dan apakah rangsangan ekonomi bolih melonjak kesetabilan menyeluruh dalam semua aspek termasuk Politik/Pembangunan/Keselamatan.

Dari kacamata Dunia, lebih merupakan kayu pengukur kepada kewibawaan Kerajaan Msia dalam usaha membangunkan negara dan apakah bolih menyebabkan mereka terpanggil untuk melabur juga tabik kepada Msia. Memertabatkan negara dalam iklim terkini bukanya sesuatu yang mudah, banyak halangan dan seranahnya,reputasi kerajaan Barisan Nasional akan TERUJI dari dalam maupun luar.

Sejarah Pembentangan Budject 2010 amat SADIS,apabila terpaksa dikira berulang kali dan akhirnya hanya mendapat majoriti yang amat TIPIS. Semuanya kerana sikap TIDAK BERTANGGUNGJAWAB Ahli Parlimen BN yang gagal menghadirkan diri dalam Dewan,sedangkan inilah perkara "HIDUP..MATI " sebuah kerajaan.

Rakyat menyanyangi Kerajaan & BN,mereka mengamanahkan hak mereka melalui undi, tetapi MALANGNYA semuanya dipersiakan.Marilah kita berdoa bagi tahun ini,demi SEBUAH AMANAH agar Allah SWT memberi hidayah jua kekuatan kepada seluruh Ahli Parlimen BN untuk hadir dan MENYOKONG PENUH Budject 2011,kerana JATUH-BANGUNYA KERAJAAN KETIKA ITU TERLETAK DITANGAN MEREKA......LU FIKIRLAH SENDIRI...

No comments:

Post a Comment