Wednesday, July 1, 2009

KERAJAAN PERPADUAN 10



KERAJAAN PERPADUAN 10... Meniti kesinambungan hasrat bangsa, terkadang kita perlu BERKORBAN maupun TERKORBAN.Fitrah ini wajib dilalui & diterima semua maupun yang masih hidup atau yang masih mati,sekiranya menolak atau tidak menerima bermakna,JASAD HIDUP TANPA ROH.Pertimbangan kewarasan akal adalah hakimnya bukan lonjakan perasaan ikutanya.


AWAL YANG PAYAH MEMBELAH RUYUNG,ORANG BERTANDANG YANG BEROLEH UNTUNG,AKHIRNYA KITA YANG TAK AKAN DIHITUNG.Menutup pintu PERPADUAN kerana merujuk ULAMAK HARBI ( Lim Keat Siang/Lim Guan Eng/Karpal Singh ) apakah berbaloi untuk meletakan AGAMA/BANGSA keutamaanya ?.


Bersama kita menjana kemerdekaan Negara berdasarkan JUS SOLI,kita beri mereka KEWARGANEGARAAN mereka menerima,mengitiraf,memperakui HAK KITA dan KETUANAN MELAYU serta AGAMA ISLAM tampa berdalih.


Lantaran yang bersama kita Umat ZIMMI,terbuka ,bersama dan menerima sementara bersama mereka Umat HARBHI tertutup,menolak dan tidak akan menerima langsung hasrat kita.HARBHI wajib diperangi ,bukan dibawa tidur bersama dan menjadi ULAMAK RUJUKAN yang memutuskan segala dan akhirnya memisahkan adik -beradik kita.Itulah yang terjadi, segala perkara dicadangkan Pas tetapi yang memutus DAP kerana DAP lah ULAMAK mereka... LU FIKIRLAH SENDIRI .............

3 comments:

  1. Mu nok buak guane awang weh.........
    Demo doh tok leh buat saing kat kito....

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan,

    Bila dendam menutup mata hati, yang buruk nampak baik, yg baik nmpk buruk.

    ReplyDelete
  3. YANG GAMBI - Salam Perjuangan n tq atas pandangan ikhlas,insyallah kita bersama memerangi Umat Harbi... ye weh.

    Junah - Betul...sebab dendam itu milik mutlak syaitan,moh bersama kita perangi Umat Harbi...ye weh!

    ReplyDelete