Friday, July 3, 2009

KERAJAAN PERPADUAN 11


KERAJAAN PERPADUAN 11... Nik Aziz tetap mahu BERDEBAT ( bertaki ) dengan menghantar surat kepada PM/Presiden UMNO sedangkan sebaleknya,Dato Sri Najib telah umumkan,UMNO menolak PERDEBATAN dan mancadangkan MUSYAWARAH demi menterjemahkan pemasalahan kedua parti dengan lebih reasional/ilmiah dan tidak emosional.

ITULAH JENIS PERANGAI HUDOH...yang dilaranglah,yang dimahukan jenis BABIR @ GEDEBE,bercakap,bertindak ikut emosi,tunjuk diri hebat @ come.Perangai ayam jantan,BERKOKOK BERDERAI-DERAI,EKOR BERGELUMANG NAJIS.

Isu bikin baru bagi menutup kelemahan PR sedangkan di Kedah dalam masa yang sama Thomas Su Pengerusi DAP Kedah/Perlis UMUMKAN KELUAR PR gara-gara tindakan MBAS meruntuhkan Pusat Penyembelihan Babi Haram di Kg.Berjaya Alor Setar.Setiausaha Agong DAP(Lim Guan Eng)melenting dan menuduh Pas tidak hormati DAP,berlakulah ungkit-mengukit yang amat menyakitkan hasil khawin MUTAAH untuk Pilihanraya semata bukan untuk rakyat dibela.


Awal 2008 selepas PR memperkosa Selangor bagi menunjuk kesamarataan,heboh cerita Kerajaan Negeri membuat Projek Mega ,Ladang Babi terbesar di Asia Tengara dalam masa sama merobek tanah umat Melayu ditempat berkenaan... Sayang Babi lebih daripada Rakyat,BABI DI HUTAN DI SUSUKAN,ANAK DI PANGKUAN DIBIARKAN KELAPARAN.

Terkini... SELSEMA BABI,satu dunia resah,negara kita juga terkena tempiasnya,tetapi semuanya bermula dengan KES IMPORT ( BABI punya pasal )banyak buat hal juga import punya orang.
BABI punyahal juga PR goyah... ha... BABI...BABI..itulah padahnya kalau memerintah ikut spesis,lain tempat lain cerita,Melayu punya tempat..Hidup Melayu,Cina punya tempat...Hidup Cina,India punya tempat...Hidup India,Babi punya tempat... HIDUP BABI... penyudahnya KENA SAKIT GILA BABI ... dan bertindak MEMBABI BUTA ...LU FIKIRLAH SENDIRI...........

2 comments:

  1. Salam,

    Babi lebih penting dr manusia agaknya.

    ReplyDelete
  2. kuruuuukuuuuu....
    kalau dan nama babi..najis berat...
    tapi tok nik ajis sanggup bela kaum babi ni..
    apa punya tok guru tak tau ker halal haram...
    puhhh...

    ReplyDelete